Tel.: +370 610 440041 | Email: zalu@centrui.lt

Verslo klientams

Pilnas interesų atstovavimas verslo klientams, sureguliuojant žalas: nuo žalų srauto suvaldymo iki konkrečios paslaugos pagal poreikį:

 

  • Įvykio registravimas: SMART Kontaktų Centras pranešimą apie įvykį priima 24×7. Specializuoti draudimo žalų srityje konsultantai konsultuoja dėl tolimesnių veiksmų po įvykio. Galimas operatyvus apžiūros, turto gelbėjimo bei pagalbos suorganizavimas EU ir kitose teritorijose. Paslauga teikiama ir ne darbo bei išeiginėmis dienomis.
  • Sugadinto turto nuostolių fiksavimas. Galimas skubus apžiūros organizavimas, vidutiniškai atliekamas per 2 – 4 valandas. Pateikiama išsami ataskaita.
  • Žalos administravimas. Surenkami ir draudimo kompanijai pateikiami visi reikalingi dokumentai.
  • Nuostolių dydžio ir draudimo išmokos apskaičiavimas. Nustatoma turto vertė iki įvykio, specialiomis programomis (AUDATEX, SISTELA kt.) apskaičiuojamos atstatymo (remonto) išlaidos, apskaičiuojama/nustatoma likutinė turto vertė.
  • Nepriklausomo transporto priemonių vertintojo paslaugos.
  • Prieiga prie SMART CRM suteikia galimybę on-line režimu stebėti žalos sureguliavimo eigą, matyti/paimti/įkelti dokumentus ir foto, betarpiškai komunikuoti su atsakingais asmenims.
  • Operatyvus žalos mažinimo organizavimas 24×7: turto išvežimas, drėgmės surinkimas, specializuotas valymas ir kt.
  • Nekilnojamo turto remontas: nuo smulkių darbų iki pilno pastato atstatymo.